Často kladené otázky

Musím mít registraci?

Nemusíte. Nákup provedete rychle i bez registrace. Nicméně přicházíte o spoustu výhod, které registrací získáváte. Máte například možnost nechat si zasílat speciální nabídky s výhodami cenami, přehled o uskutečněných objednávkách, ověření stavu objednávek a spoustu dalších výhod.

Jak dlouho trvá expedice zásilky?

Zboží skladem objednané do 9 hod. v pracovní den zpravidla expedujeme ve stejný den. Objednávky po 9 hod. případně o víkendu a svátcích jsou expedovány následující pracovní den. 

Datum minimální trvanlivosti na eshopu je skutečné?

U většiny produktů je ano. Datum minimální trvanlivost aktualizujeme několikkrát měsíčně a snazíme se aby tato informace byla nejpřesnější.

Je možnost doručení zásilky na Slovensko?

Ano. Platba je v EUR a možná zaplatit převodem i on-line kartou. Zboží lze doručit přepravní společností DPD nebo na výdejní místo Zásilkovny. Po domluvě doručujeme i po EU.

Máte možnost osobní odběr?

Ano. Máme výdejní sklad v Praze. Po obdržení výzvy k osobní odběru, můžete vyzvednout na uvedené níže adrese. Zaplatit můžete v hotovosti i kartou.

Výdejní místo:

Budova H3
Big Box logistický areál
Ve žlíbku 1800/77
193 00 Praha

mapa1

Otevírací doba:

Pondělí: 8:00 - 16:00
Úterý: 8:00 - 16:00
Středa: 8:00 - 16:00
Čtvrtek: 8:00 - 16:00
Pátek: 8:00 - 16:00
Sobota: Zavřeno
Neděle: 8:00 - 16:00

Při příchodu prosím zvoňte a vyčkejte na příchod obsluhy.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz